Benvenuti à i nostri siti web!

Cosa hè a linea di assemblea?Ci hè una differenza trà a linea di assemblea è a linea di produzzione?

U principiu di basa di a linea di assemblea hè di scumpressà un prucessu di produzzione ripetutu in parechji sub-processi.L'anzianu sub-processu crea e cundizioni d'esekzione per u prossimu sub-processu, è ogni prucessu pò esse realizatu simultaneamente cù altri sub-process.In corta, hè "decomposizione funziunale, sequenziale in u spaziu, sovrapposta è parallella in u tempu".

A caratteristica di a linea di produzzione hè chì ogni prucessu hè cumpletu da una persona specifica passu à passu.Ogni persona face un travagliu specificu.

U vantaghju hè chì pruducerà più veloce, perchè ognunu hà solu bisognu di fà una cosa è hè assai familiarizatu cù ciò chì facenu.

U svantaghju hè chì e persone chì travaglianu si sentenu assai noiose.

I tipi di linee di produzzione sò spartuti in linee di produzzione di produttu è linee di produzzione di parti secondu u scopu, linee di produzzione di flussu è linee di produzzione senza flussu secondu u ritmu, è linee di produzzione automatiche è linee di produzzione non automatiche secondu u gradu d'automatizazione.

A linea di assemblea ghjoca un rolu impurtante in a produzzione industriale.L'ottimisazione di a linea di assemblea hè direttamente ligata à a qualità di u produttu è à l'efficienza di a produzzione, per quessa hè diventatu un tema chì l'imprese anu da prestu attenzione.

  1. Optimizà u tempu di u funziunamentu di a prima stazione di a linea di assemblea è quantu spessu mette un bordu, chì hè u tempu d'investimentu necessariu per scuntrà u pianu di produzzione.Tuttavia, in fattu, u tempu di funziunamentu di a stazione di buttiglia deve esse più grande di quella di a prima stazione.A prima stazione ùn deve esse a stazione di bottleneck, cusì a prima stazione di a linea di assemblea ùn pò micca esse investita cumplettamente secondu u tempu necessariu, perchè a stazione di bottleneck hà rallentatu a so velocità, cusì da a perspettiva di a gestione, l'operatore di u prima stazione deve esse dumandatu à invistiscia à a vitezza spicificatu.
  2. Fighjate quale stazione nantu à a linea di assemblea hè a stazione di buttiglia:

(1) Stazione sempre occupata;

(2) Una stazione chì sempre tira u bordu in daretu;

(3) Partendu da a stazione, ci era un spaziu trà i tavulini unu dopu l'altru.

3. Fighjate chì stazione nantu à a linea di assemblea hè a stazione di buttiglia:

(1) Stazione sempre occupata;

(2) Una stazione chì sempre tira u bordu in daretu;

(3) Partendu da a stazione, ci era un spaziu trà i tavulini unu dopu à l'altru.\

4. Observe u tempu di cullizzioni di bordu à l'ultima stazione di a linea di assemblea, vale à dì u tempu di a pruduzzioni attuale.U tempu di sta stazione deve esse uguali à quellu di a stazione di buttiglia.Da sta stazione, pudemu calculà l'efficienza di sta linea di assemblea

5. Osservazione di u ritmu di muvimentu di granu di a linea di assemblea

Tassa di travagliu = tempu di travagliu / tempu di travagliu di tuttu u ghjornu

U cusì chjamatu Jiadong hè un travagliu efficace nantu à a linea di assemblea.L'operatore à pusà nantu à u sediu ùn significa micca chì travaglia.Solu quandu travaglia, pò fà prudutti, cusì duvemu osservà u tempu di l'operatore in opera.Ma in fattu, hè impussibile di misurà ogni operatore tuttu u ghjornu, cusì ci hè un metudu di cuntrollu di u locu di travagliu per simulà a misurazione.In fatti, significa di vede ciò chì l'operatore faci da u tempu à u tempu.

  1. L'operatore di a linea di assemblea à pusà in u so postu ùn significa micca chì ellu hè seriu nantu à u so travagliu, cusì l'ultimu cosa hè di osservà a vitezza di l'operazione di ogni operatore.A velocità di a linea di assemblea hè un cuncettu assai astrattu.Hè difficiuli di paragunà è quantificà da u puntu di vista visuale.Per quessa, hè bonu per stabilisce una veloce standard in u core.S'ellu hè più veloce di questu, l'azzione hè simplificata, fissa è ritmica, è spessu hà una velocità di operazione megliu.À u cuntrariu, s'ellu hè poviru, hè più faciule d'observà in questu modu.

L'operazione di a linea di assemblea hè o veloce o bona.A so azzione deve avè un valore aghjuntu, per quessa, dipende s'ellu hè simplice è cuncisu.Dunque, u cuncettu di principiu ecunomicu d'azzione hè necessariu.In corta, l'azzioni di e mani umane pò esse divisu in u muvimentu, afferramentu, liberazione, fronte, assemblea, usu è descomposizione, è ancu una funzione spirituale psicologica.In modu strettu, solu duie azzioni anu un valore aghjuntu: assemblea è usu, per quessa, sottu à a cundizione di risponde à i requisiti di produzzione, l'altri azzioni seranu eliminati o simplificati quantu pussibule.

Hongdali hè sempre apertu à i nostri clienti per i so bisogni è preoccupazioni, in modu chì pudemu aiutà megliu per i sistemi di trasportatori è e linee di assemblea.

Hongdali furnisce diversi tipi di trasportatori, cum'è trasportatori a rulli, trasportatori curvi, trasportatori a cinghia, trasportatori inclinati ... Intantu, Hongdali furnisce ancu una linea di assemblaggio per l'apparecchi domestici.Cerchemu agenti in tuttu u mondu per esse u nostru agente per trasportatori all'ingrossu, sistema di trasportu à l'ingrossu, trasportatori di travagliu all'ingrosso, sistemi di trasportatori di cinturini all'ingrosso, agenti di linee di assemblaggio, furnimu trasportatori è accessori di linee di assemblaggio, cum'è mutori, cornici d'aluminiu, cornice metallica, corsa. cinturione trasportatore, controller di velocità, inverter, catene, pignoni, rulli, cuscinetti ... ancu furnimu supporti tecnichi ingegneri, è furnisce l'installazione, mantene, furmazione per voi.Hongdali hè sempre aspittendu amici di tuttu u mondu per travaglià cun noi.

I prudutti principali di Hongdali sò a linea di assemblea, a linea di assemblea automatica, a linea di assemblea semi-automatica, a linea di assemblea di u trasportatore à rulli, a linea di assemblamentu di u trasportatore di cinturione.Di sicuru, Hongdali furnisce ancu diverse tippi di trasportatore, trasportatore di cinturione in pvc verde, trasportatore di rulli alimentatu, trasportatore di rulli senza potenza, trasportatore di rulli di gravità, trasportatore di rete di filu d'acciaio, trasportatore di Teflon cù alta temperatura, trasportatore di qualità alimentaria.

Hongdali hà sperimentatu a squadra di l'ingegneri è a squadra di l'ingegneri meccanichi per sustene i prughjetti d'oltremare.U nostru squadra di l'ingegneri vi aiuterà à pianificà a vostra fabbrica basatu nantu à u vostru layout è vi guidà cumu mette a linea di assemblea è u trasportatore.Per a stallazione, manderemu a squadra di l'ingegneri per guidà vi cumu installà è furmà cumu utilizà è mantene per u trasportatore è a linea di assemblea.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022