Benvenuti à i nostri siti web!

I principii di cumu cuncepisce u layout di a linea di assemblea

Quandu cuncepemu a linea di assemblea, certi principii anu da esse seguitu

1. Principiu di simplificazione per a linea di assemblea / linea di produzzione

U layout di a linea di assemblea / linea di produzzione deve esse simplice è chjaru à un sguardu per fà a gestione simplice è evità cumplicazioni.

2. Principiu di direzzione di flussu raghjone è u muvimentu più cortu per a linea di assemblea / linea di produzzione

U disignu di u layout di a linea di assemblea / linea di produzzione deve esse unificata è coordinata secondu u flussu di u prucessu di assemblea per assicurà a razionalità di u disignu logisticu, vale à dì, tuttu u prucessu di assemblea di u produttu hè cuntinuu senza pausa, flussu di ritornu è trasportu à longa distanza. .Ancu s'è a logistica raghjone ùn pruduce micca valore aghjuntu, pò riduce a forza di manodopera è e risorse materiali spese in logistica, è ottene l'effettu di riduce i costi è di migliurà a qualità.In termini di logistica, hè necessariu chì a distanza in muvimentu è u voluminu di trasportu di l'uggetti deve esse u più cortu pussibule per evità stagnation, surpassing and accumulation.

3. Principiu di usu efficace di l'areadi linea di assemblaggio / linea di produzzione

In u layout di a linea di assemblea / di a linea di produzzione, l'area deve esse aduprata cumplettamente è efficacemente, è u spaziu di l'equipaggiu deve esse minimizatu sottu a cundizione di assicurà un certu spaziu di mantenimentu.Questu ùn solu migliurà a rata d'utilizazione di l'area, ma riduce ancu a distanza percorsa da i travagliadori.Quandu selezziunate a larghezza di u canali, deve esse cunsideratu secondu u flussu di persone è logistica (mezzi di trasportu).

4. Principiu di sicurità è cunvenzione per u travagliu di a linea di assemblea / linea di produzzione

A produzzione di sicurità hè un avvenimentu maiò, chì hè unu di l'ugettivi basi di u layout di a linea di assemblea.Assicurendu a sicurità è a satisfaczione di i travagliadori pò micca solu riduce i costi di produzzione è di gestione, ma ancu cambià a prospettiva mentale di i travagliadori.L'operatori chì sò preoccupati di u so travagliu ùn ponu micca pruduce prudutti d'alta qualità.À u listessu tempu, in u travagliu, a linea di assemblea deve enfatizà l'attività standard, à dì, a classificazione, a rettificazione, a pulizia, l'alfabetizazione è a sicurità.

Hongdali hè sempre apertu à i nostri clienti per i so bisogni è preoccupazioni, in modu chì pudemu aiutà megliu per i sistemi di trasportatori è e linee di assemblea.

Hongdali furnisce diversi tipi di trasportatori, cum'è trasportatori a rulli, trasportatori curvi, trasportatori a cinghia, trasportatori inclinati ... Intantu, Hongdali furnisce ancu una linea di assemblaggio per l'apparecchi domestici.Cerchemu agenti in tuttu u mondu per esse u nostru agente per trasportatori all'ingrossu, sistema di trasportu à l'ingrossu, trasportatori di travagliu all'ingrosso, sistemi di trasportatori di cinturini all'ingrosso, agenti di linee di assemblaggio, furnimu trasportatori è accessori di linee di assemblaggio, cum'è mutori, cornici d'aluminiu, cornice metallica, corsa. cinturione trasportatore, controller di velocità, inverter, catene, pignoni, rulli, cuscinetti ... ancu furnimu supporti tecnichi ingegneri, è furnisce l'installazione, mantene, furmazione per voi.Hongdali hè sempre aspittendu amici di tuttu u mondu per travaglià cun noi.

I prudutti principali di Hongdali sò a linea di assemblea, a linea di assemblea automatica, a linea di assemblea semi-automatica, a linea di assemblea di u trasportatore à rulli, a linea di assemblamentu di u trasportatore di cinturione.Di sicuru, Hongdali furnisce ancu diverse tippi di trasportatore, trasportatore di cinturione in pvc verde, trasportatore di rulli alimentatu, trasportatore di rulli senza potenza, trasportatore di rulli di gravità, trasportatore di rete di filu d'acciaio, trasportatore di Teflon cù alta temperatura, trasportatore di qualità alimentaria.

Hongdali hà sperimentatu a squadra di l'ingegneri è a squadra di l'ingegneri meccanichi per sustene i prughjetti d'oltremare.U nostru squadra di l'ingegneri vi aiuterà à pianificà a vostra fabbrica basatu nantu à u vostru layout è vi guidà cumu mette a linea di assemblea è u trasportatore.Per a stallazione, manderemu a squadra di l'ingegneri per guidà vi cumu installà è furmà cumu utilizà è mantene per u trasportatore è a linea di assemblea.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022