Benvenuti à i nostri siti web!

E Cundizioni di e Linee d'Assembly Automated

Cù a più integrazione è u sviluppu di a globalizazione ecunomica, u costu di fabricazione di i prudutti in l'industrii di fabricazione intensiva tradiziunale, cum'è u vestitu è ​​l'elettronica, hè sempre più altu, è u prufittu di trasfurmazioni hè sempre più bassu.Per migliurà u tassu di prufittu generale di l'imprese, migliurà l'efficienza di u travagliu, ottimisimu i prucessi di gestione di l'impresa, è prumove un sviluppu ecunomicu di alta qualità, migliurà l'efficienza di a produzzione attraversu a trasfurmazioni di l'infurmazioni hè diventatu i metudi efficaci.E linee di assemblea automatizata sò a bona scelta per elli.

1. I fili di assemblea è a struttura di i trasportatori è u prucessu sò relativamente stabile, è hè un pruduttu à longu andà è pò creà i prufitti per voi.

2. U flussu di prucessu nantu à e linee di assemblea è i tavulini di trasportu pò esse divisu in prucessi simplici, è certi prucessi ponu esse cumminati è decomposti secondu i bisogni di a sincronizazione di u prucessu.I tempi individuali per ogni prucessu ùn deve micca varià troppu.

3. A pruduzzione di e linee di assemblea è i trasportatori hè grande è a quantità di travagliu per unità di produttu hè grande, per assicurà a carica di ogni locu di travagliu di e linee di assemblea è i trasportatori.

4. Materia prima.E parti cooperative devenu esse standardizzate, standardizzate è furnite à tempu per e linee di assemblaggio è i trasportatori.

5. I cundizioni per a stallazione di e linee di assemblea è i trasportatori deve esse cumpletu.A causa di l'integrazione di tecnulugia d'avanguardia cum'è a tecnulugia di sensazione, a tecnulugia di guida, a tecnulugia meccanica, a tecnulugia di l'interfaccia è a tecnulugia di l'informatica, e linee di produzzione autumàticu ponu formate un sistema cumpletu.E linee di assemblaggio automatizzate è e linee di trasportu sò state largamente usate in parechji paesi perchè e linee di produzzione automatizate anu diverse esigenze di produzzione.Ottimisate l'integrazione efficiente è l'urganizazione di a facilità generale.Ancu s'è a linea di produzzione automatizata hè urigginata da e linee di assemblaggio tradiziunali è e linee di trasportatore, a so efficacità hè assai superiore à e linee di assemblaggio tradiziunali, a diffarenza hè ovvia, u cuntrollu di l'automatizazione hè assai altu, è e linee di assemblaggio tradiziunali è i tavulini di trasportatori ùn anu micca. ritmu di pruduzzione precisa.


Tempu di Postu: Mar-02-2022