Benvenuti à i nostri siti web!

A linea di assemblea in generale scontra i seguenti prublemi, per piacè vi diciamu i prublemi è e suluzioni chì avemu da scontru

Prublemu 1 : Quandu a linea di trasportu / a linea di assemblea corre per un bellu pezzu, i prudutti nantu à a linea di trasportatore sò disposti in modu irregolare, chì pò causà chì u trasportatore scorri da un latu.

Soluzione: quandu u cinturione trasportatore và à a manca, stringhje a vite di regulazione sinistra un pocu finu à chì u cinturione trasportatore corre nantu à u centru.

Prublemu 2: U mutore guidatu smette di travaglià è u cunvertitore di frequenza lampeggia.

Soluzione: a dissipazione di u calore di u mutore guidatu ùn hè micca bonu, a temperatura hè troppu alta, è u cunvertitore di frequenza hè in u statu di prutezzione di a temperatura.Solu solu u prublema di dissipazione di calore.

Prublemu 3: Ci hè un rumore anormale quandu u cinturione trasportatore funziona.

Soluzione: quandu u tamburinu / rullu hè in esecuzione, ci hè una mancanza di oliu lubricante, per piacè riempie l'oliu lubrificante sarà ok.

A capacità di produzzione di ogni prucessu nantu à a linea di assemblea hè equilibrata è proporzionale, è i colli di bottiglia ùn sò micca permessi.I materiali necessarii per a produzzione devenu esse furniti in tempu, precisamente è qualificati secondu u ritmu.

Ogni tipu di prucessi ausiliari di l'attività di produzzione è distribuzione di materiale sò realizati intornu à a linea di assemblea.A materia prima è e parti deve esse furnite in linea da diverse zone cum'è necessariu, in modu chì i prudutti nantu à a linea si movenu, i travagliadori sò relativamente fissi, è a linea di assemblea hè "servita".

U prucessu di pruduzzione di a linea di assemblea hè continuamente ripetuta secondu un certu ritmu, è l'operazione di a linea di assemblea hè efficace è hà un ritmu forte.In generale, nisuna interruzzione hè permessa à mezu.Dunque, u longu tempu d'attesa di i prudutti è l'intervallu di trasfurmazioni di l'equipaggiu ùn sò micca permessi.Per quessa, a quantità di tempu chì a linea di produzzione ferma a produzzione per via di diversi fattori d'interferenza (cum'è a qualità di e parti, a consegna prematura di materiali o i materiali sbagliati spessu portanu à l'arrestu di a linea di produzzione) hè generalmente utilizatu cum'è a produzzione. indice di valutazione cumpleta per misurà a linea di produzzione o l'operazione di produzzione.

In generale, a linea di assemblea hè una cumminazione efficace di persone è macchine, chì ponu riflette megliu a flessibilità di produzzione di l'equipaggiu di linea di assemblea.A linea di assemblea combina in modu efficace u sistema di trasportu, vale à dì, l'attrezzatura accumpagnata è a macchina speciale in linea, è l'equipaggiu di rilevazione per pruduce in linea, per risponde à i bisogni di trasportu di flussu di parechji prudutti.U modu di trasmissione di a pipeline pò esse una trasmissione sincrona forzata o una trasmissione asincrona flessibile.Sicondu a scelta di cunfigurazione, i bisogni di l'assemblea è u trasportu ponu esse realizatu.Per a linea di trasmissione, hè indispensabile in a produzzione di massa di l'imprese, risparmià i costi di u travagliu è migliurà l'efficienza di produzzione per l'imprese.

A linea di trasportu cumpleta principalmente u compitu di trasportu di i so materiali.In u situ chì circundava u magazzinu, l'attellu di pruduzzione è l'attellu di imballaggio, hè stallatu un sistema di trasportu custituitu da parechji trasportatori di cinturini, trasportatori di rulli, trasportatori di catena, trasportatori di pallet, ecc.À l'entrata è a surtita di u portu di trasportu di a linea di trasportu di classificazione di i materiali, ci sò i dispusitivi di furchetta, elevatori è linee di trasportu in terra.

Hongdali hè sempre apertu à i nostri clienti per i so bisogni è preoccupazioni, in modu chì pudemu aiutà megliu per i sistemi di trasportatori è e linee di assemblea.

Hongdali furnisce diversi tipi di trasportatori, cum'è trasportatori a rulli, trasportatori curvi, trasportatori a cinghia, trasportatori inclinati ... Intantu, Hongdali furnisce ancu una linea di assemblaggio per l'apparecchi domestici.Cerchemu agenti in tuttu u mondu per esse u nostru agente per trasportatori all'ingrossu, sistema di trasportu à l'ingrossu, trasportatori di travagliu all'ingrosso, sistemi di trasportatori di cinturini all'ingrosso, agenti di linee di assemblaggio, furnimu trasportatori è accessori di linee di assemblaggio, cum'è mutori, cornici d'aluminiu, cornice metallica, corsa. cinturione trasportatore, controller di velocità, inverter, catene, pignoni, rulli, cuscinetti ... ancu furnimu supporti tecnichi ingegneri, è furnisce l'installazione, mantene, furmazione per voi.Hongdali hè sempre aspittendu amici di tuttu u mondu per travaglià cun noi.

I prudutti principali di Hongdali sò a linea di assemblea, a linea di assemblea automatica, a linea di assemblea semi-automatica, a linea di assemblea di u trasportatore à rulli, a linea di assemblamentu di u trasportatore di cinturione.Di sicuru, Hongdali furnisce ancu diverse tippi di trasportatore, trasportatore di cinturione in pvc verde, trasportatore di rulli alimentatu, trasportatore di rulli senza potenza, trasportatore di rulli di gravità, trasportatore di rete di filu d'acciaio, trasportatore di Teflon cù alta temperatura, trasportatore di qualità alimentaria.

Hongdali hà sperimentatu a squadra di l'ingegneri è a squadra di l'ingegneri meccanichi per sustene i prughjetti d'oltremare.U nostru squadra di l'ingegneri vi aiuterà à pianificà a vostra fabbrica basatu nantu à u vostru layout è vi guidà cumu mette a linea di assemblea è u trasportatore.Per a stallazione, manderemu a squadra di l'ingegneri per guidà vi cumu installà è furmà cumu utilizà è mantene per u trasportatore è a linea di assemblea.


Tempu di post: Jul-06-2022