Benvenuti à i nostri siti web!

I travaglii di preparazione prima di a pruduzzione di prova di a linea di produzzione automatica / linea di assemblea

Linea di produzzione automatica / linea di assemblea / linea di trasportatore hè un tipu d'attrezzatura di produzzione altamente automatica / linea di produzzione semi-automatica / linea di assemblea semi-automatica, cusì unu di i travaglii chì deve esse fattu prima di a linea di produzzione automatica / linea di assemblea / linea di trasportatore. hè di realizà a pruduzzione di prova è a cumissioni di a linea di produzzione automatica / linea di assemblea / linea di trasportatore, in modu di evità danni à l'equipaggiu o cattiva pruduzzione in lotti di prudutti;

Linea di pruduzzione automatica / linea di assemblea / linea di trasportatore:

  1. Prima di inizià è di pruduzzione di pruduzzione automatica di linea di produzzione / linea di assemblea / macchine di linea di trasportatore, l'operatori devenu esse familiarizati cù e specificazioni di u prucessu di produttu è l'istruzzioni di operazione pertinenti.
  2. Prima di l'iniziu di a linea di produzzione automatica / linea di assemblea / linea di trasportatore, u travagliu di l'assemblea generale deve esse verificatu più per vede se a linea di produzzione automatica / linea di assemblea / linea di trasportatore risponde à i requisiti di pruduzzione di prova.Per esempiu, l'integrità di u travagliu di l'assemblea, l'accuratezza è l'affidabilità di ogni parte di cunnessione, etc. Accuminciate a linea di produzzione automatica / linea di assemblaggio / macchine di linea di trasportu di novu sottu a cundizione di assicurà a precisione è a sicurità.
  3. Prima di l'iniziu di a linea di produzzione automatica / linea di assemblaggio / linea di trasportatore, u situ di travagliu deve esse pulitu una volta, tutti i materiali eccessivi, pezzi di travagliu, arnesi è equipaghji sò eliminati, è u spaziu necessariu per a pruduzzione di prova di l'equipaggiu. deve esse abbastanza grande per assicurà a sicurezza è u prugressu lisu di a pruduzzione di prova di u pruduttu.In u situ speciale per a pruduzzione in massa, i reguli di gestione di l'area di operazione deve esse osservatu.
  4. Tutti i travagliadori devenu esse familiarizati cù l'usu di diversi strumenti di prova è metri nantu à a linea di produzzione automatica / linea di assemblaggio / linea di trasportatore.I strumenti di monitoraghju è i metri necessarii durante l'operazione sò in boni cundizioni.Strumenti di prova impurtanti ponu esse aduprati solu dopu a verificazione di precisione.
  5. Prima di inizià a macchina di a linea di produzzione automatica / linea di assemblaggio / linea di trasportatore, i pezzi di trasmissione devenu esse rotati a manu per cunfirmà chì l'operazione hè flexible.Ogni manicu di operazione hè flessibile, precisu, sicuru è affidabile.
  6. Sicondu u schema di u sistema di lubrificazione è i rigulamenti di lubrificazione di a linea di produzzione automatica / linea di assemblaggio / linea di trasportatore, verificate chì u sistema di lubrificazione deve funziunà nurmale, pulito è sbloccatu, in modu di evità u sequestro di parti causatu da attritu seccu durante l'operazione.

Hongdali hè sempre apertu à i nostri clienti per i so bisogni è preoccupazioni, in modu chì pudemu aiutà megliu per i sistemi di trasportatori è e linee di assemblea.

Hongdali furnisce diversi tipi di trasportatori, cum'è trasportatori a rulli, trasportatori curvi, trasportatori a cinghia, trasportatori inclinati ... Intantu, Hongdali furnisce ancu una linea di assemblaggio per l'apparecchi domestici.Cerchemu agenti in tuttu u mondu per esse u nostru agente per trasportatori all'ingrossu, sistema di trasportu à l'ingrossu, trasportatori di travagliu all'ingrosso, sistemi di trasportatori di cinturini all'ingrosso, agenti di linee di assemblaggio, furnimu trasportatori è accessori di linee di assemblaggio, cum'è mutori, cornici d'aluminiu, cornice metallica, corsa. cinturione trasportatore, controller di velocità, inverter, catene, pignoni, rulli, cuscinetti ... ancu furnimu supporti tecnichi ingegneri, è furnisce l'installazione, mantene, furmazione per voi.Hongdali hè sempre aspittendu amici di tuttu u mondu per travaglià cun noi.

I prudutti principali di Hongdali sò a linea di assemblea, a linea di assemblea automatica, a linea di assemblea semi-automatica, a linea di assemblea di u trasportatore à rulli, a linea di assemblamentu di u trasportatore di cinturione.Di sicuru, Hongdali furnisce ancu diverse tippi di trasportatore, trasportatore di cinturione in pvc verde, trasportatore di rulli alimentatu, trasportatore di rulli senza potenza, trasportatore di rulli di gravità, trasportatore di rete di filu d'acciaio, trasportatore di Teflon cù alta temperatura, trasportatore di qualità alimentaria.

Hongdali hà sperimentatu a squadra di l'ingegneri è a squadra di l'ingegneri meccanichi per sustene i prughjetti d'oltremare.U nostru squadra di l'ingegneri vi aiuterà à pianificà a vostra fabbrica basatu nantu à u vostru layout è vi guidà cumu mette a linea di assemblea è u trasportatore.Per a stallazione, manderemu a squadra di l'ingegneri per guidà vi cumu installà è furmà cumu utilizà è mantene per u trasportatore è a linea di assemblea.


Tempu di post: May-04-2022