Benvenuti à i nostri siti web!

Precauzioni per l'installazione di a linea di assemblea è u prucessu di a linea di produzzione di imballaggio

Oghje Hongdali sparte dui cuntenuti di parti: a linea di assemblea è a linea di produzzione di imballaggio, e precauzioni per l'installazione di a linea di assemblea.

  1. U disignu graficu di a linea di assemblea deve assicurà a strada di trasportu più corta di e parti, u funziunamentu convenientu di i travagliadori di produzzione, u travagliu convenientu di i dipartimenti di serviziu ausiliari è l'usu più efficace di l'area di produzzione, è cunsiderà l'interconnessione trà e linee di assemblea.Per risponde à sti esigenze, a forma è a stallazione di a linea di assemblea deve esse cunsiderata in u pianu pianu di a linea di assemblea u metudu di arrangiamentu di u situ di installazione.

L'arrangementu di i posti di travagliu durante a stallazione di a linea di assemblea deve cunfurmà cù a strada di u prucessu.Quandu u prucessu hà più di dui posti di travagliu, u metudu di arrangiamentu di i posti di travagliu in u stessu prucessu deve esse cunsideratu.In generale, quandu ci sò dui o più numeri pari di posti di travagliu simili, u sistema di doppia fila deve esse cunsideratu, chì deve esse divisu in dui casi di a strada di trasportu.Tuttavia, quandu un travagliadore si cura di parechje equipaghji, deve esse cunsideratu per fà a distanza di u muvimentu di i travagliadori u più corta pussibule.

  1. Prucessu di a linea di produzzione di imballaggio:

Nurmalmenti, u prucessu di pruduzzione imballaggio cum'è quì sottu

Scala di imballaggio automatica -> Alimentatore automaticu di sacchetti / cartoni -> Dispositivu di serratura di sacchetti / cartoni -> Macchina di cucitura è imballaggio pieghevole -> Macchina di saldatura di calore -> Trasportatore -> Macchina di versazione di sacchetti -> Detector di metalli -> Detettore di pesu -> Macchina knockout - > Trasportatore à bordu –> Trasportatore inclinatu –>Stacker –>robot stacker –> Armadiu di cuntrollu automaticu

Hongdali hè sempre apertu à i nostri clienti per i so bisogni è preoccupazioni, in modu chì pudemu aiutà megliu per i sistemi di trasportatori è e linee di assemblea.

Hongdali furnisce diversi tipi di trasportatori, cum'è trasportatori a rulli, trasportatori curvi, trasportatori a cinghia, trasportatori inclinati ... Intantu, Hongdali furnisce ancu una linea di assemblaggio per l'apparecchi domestici.Cerchemu agenti in tuttu u mondu per esse u nostru agente per trasportatori all'ingrossu, sistema di trasportu à l'ingrossu, trasportatori di travagliu all'ingrosso, sistemi di trasportatori di cinturini all'ingrosso, agenti di linee di assemblaggio, furnimu trasportatori è accessori di linee di assemblaggio, cum'è mutori, cornici d'aluminiu, cornice metallica, corsa. cinturione trasportatore, controller di velocità, inverter, catene, pignoni, rulli, cuscinetti ... ancu furnimu supporti tecnichi ingegneri, è furnisce l'installazione, mantene, furmazione per voi.Hongdali hè sempre aspittendu amici di tuttu u mondu per travaglià cun noi.

I prudutti principali di Hongdali sò a linea di assemblea, a linea di assemblea automatica, a linea di assemblea semi-automatica, a linea di assemblea di u trasportatore à rulli, a linea di assemblamentu di u trasportatore di cinturione.Di sicuru, Hongdali furnisce ancu diverse tippi di trasportatore, trasportatore di cinturione in pvc verde, trasportatore di rulli alimentatu, trasportatore di rulli senza potenza, trasportatore di rulli di gravità, trasportatore di rete di filu d'acciaio, trasportatore di Teflon cù alta temperatura, trasportatore di qualità alimentaria.

Hongdali hà sperimentatu a squadra di l'ingegneri è a squadra di l'ingegneri meccanichi per sustene i prughjetti d'oltremare.U nostru squadra di l'ingegneri vi aiuterà à pianificà a vostra fabbrica basatu nantu à u vostru layout è vi guidà cumu mette a linea di assemblea è u trasportatore.Per a stallazione, manderemu a squadra di l'ingegneri per guidà vi cumu installà è furmà cumu utilizà è mantene per u trasportatore è a linea di assemblea.


Tempu di post: Jul-02-2022