Benvenuti à i nostri siti web!

Cumpunenti principali di a linea di assemblea automatica

A pruduzzione manuale tradiziunale hà svantaghji currispundenti in efficienza è qualità, tante fabbriche è imprese prumove l'automatizazione di a produzzione in u mumentu, è e linee di assemblaggio autumàticu sò l'equipaggiu autumàticu chì cumpletanu vari prucessi di assemblea da una seria di macchine.Chì sò i cumpunenti impurtanti di e linee di assemblea automatica?U fabricatore di a linea di assemblea Hongdali spartera cun voi.

1 、 Unità di alimentazione di materiale di linea di assemblea automatica:

L'unità di alimentazione di materiale di a linea di assemblea automatica hè cumposta da un bidone di scaricamentu automaticu, un manipulatore di quattru gradi di libertà, un cinturione trasportatore di materiale è un terminal di signale.A linea di assemblea serà dotata di cumpunenti pneumatici cum'è un cilindru drittu à una sola barra, un cilindru drittu à doppia barra, un cilindru sottile, un cilindru rotativu, una pinza meccanica, una valvola elettromagnetica, cumpunenti elettrici cum'è un mutore di riduttore DC, un sensore fotoelettricu, un interruttore magneticu è un relay, è cumpunenti meccanichi cum'è rota sincrona, cinturione sincrona, arbre di trasmissione è cinturione.Per mezu di a cuuperazione di diversi cumpunenti, a consegna automatica, a trasmissione è u trasportu di materiali pò esse realizatu.

2 、 Unità di trasfurmazioni in linea di assemblea automatica:

L'unità di trasfurmazioni di a linea di assemblea automatica hè cumposta da un modulu di tavola rotativa, un modulu di perforazione, un modulu di rilevazione di perforazione, una scheda di cuntrollu elettricu, un pannellu di operazione, un modulu di portu di l'adattatore I / O, una isula di valvula CP, una pressione di filtru. valve riduzzione, etc. U so funziunamentu di basi hè chì quandu u workbench riceve un novu workpiece, u modulu workbench rotary accumincia a travaglià, rializeghja a pruduzzione è trasfurmazioni di u workpiece passu à passu, è eseguisce simulation testing nant'à a qualità trasfurmazioni.

3 、 Unità di assemblea di linea di assemblea automatica:

L'unità di assemblea di a linea di assemblea automatica hè cumposta da modulu di estrazione, modulu sliding, pannellu di cuntrollu elettricu, pannellu di operazione, modulu di portu di l'adattatore I / O, valvola CP, valvola di riduzzione di pressione di filtru, etc. A so funzione basica hè chì u modulu d'estrazione realiza a cugliera è a piazza di i pezzi di travagliu, è u modulu sliding realiza u muvimentu horizontale è u trasportu di i pezzi di travagliu dopu a cugliera.Pò compie l'identificazione automatica, u trasferimentu, i pezzi fora di u magazzinu, l'assemblea classificata è u trasportu di materiali.

4 、 Unità di classificazione automatica di a linea di assemblea:

A linea di assemblea automatica hè principalmente cumposta da cinturione trasportatore, scumatura di materiale, cava di materiale, cilindru di spinta (selezzione), sensore fotoelettricu diffuso, sensore di fibra ottica è sensore di prossimità di induzione magnetica.U principiu di partenza hè chì quandu i pezzi di travagliu mandati da a stazione di trasportu sò posti nantu à u cinturione trasportatore è rilevati da u sensore fotoelettricu diffusu à u portu di alimentazione, i signali sò trasmessi à u PC, è u cunvertitore di frequenza hè iniziatu attraversu u prugramma PLC. .U mutore opera per guidà u cinturione trasportatore à u travagliu è porta i pezzi di travagliu in l'area di classificazione, i prudutti senza qualificazione sò mandati à u tank di ricuperazione.

 U sopra hè tuttu u prucessu di a linea di assemblea automatica per rializà l'assemblea è a trasfurmazioni automatiche.Ogni parte unità currisponde à funzioni impurtanti è hè una parte impurtante di a realizazione di l'automatizazione.U disignu di l'unità specifica di a linea di assemblea automatica deve esse persunalizatu secondu i bisogni attuali.Hongdali pò attualmente intraprende a persunalizazione di e linee di produzzione di l'automatizazione industriale in diverse industrii!

 Hongdali hè sempre apertu à i nostri clienti per i so bisogni è preoccupazioni, in modu chì pudemu aiutà megliu per i sistemi di trasportatori è e linee di assemblea.

Hongdali furnisce diversi tipi di trasportatori, cum'è trasportatori a rulli, trasportatori curvi, trasportatori a cinghia, trasportatori inclinati ... Intantu, Hongdali furnisce ancu una linea di assemblaggio per l'apparecchi domestici.Cerchemu agenti in tuttu u mondu per esse u nostru agente per trasportatori all'ingrossu, sistema di trasportu à l'ingrossu, trasportatori di travagliu all'ingrosso, sistemi di trasportatori di cinturini all'ingrosso, agenti di linee di assemblaggio, furnimu trasportatori è accessori di linee di assemblaggio, cum'è mutori, cornici d'aluminiu, cornice metallica, corsa. cinturione trasportatore, controller di velocità, inverter, catene, pignoni, rulli, cuscinetti ... ancu furnimu supporti tecnichi ingegneri, è furnisce l'installazione, mantene, furmazione per voi.Hongdali hè sempre aspittendu amici di tuttu u mondu per travaglià cun noi.

I prudutti principali di Hongdali sò a linea di assemblea, a linea di assemblea automatica, a linea di assemblea semi-automatica, a linea di assemblea di u trasportatore à rulli, a linea di assemblamentu di u trasportatore di cinturione.Di sicuru, Hongdali furnisce ancu diverse tippi di trasportatore, trasportatore di cinturione in pvc verde, trasportatore di rulli alimentatu, trasportatore di rulli senza potenza, trasportatore di rulli di gravità, trasportatore di rete di filu d'acciaio, trasportatore di Teflon cù alta temperatura, trasportatore di qualità alimentaria.

Hongdali hà sperimentatu a squadra di l'ingegneri è a squadra di l'ingegneri meccanichi per sustene i prughjetti d'oltremare.U nostru squadra di l'ingegneri vi aiuterà à pianificà a vostra fabbrica basatu nantu à u vostru layout è vi guidà cumu mette a linea di assemblea è u trasportatore.Per a stallazione, manderemu a squadra di l'ingegneri per guidà vi cumu installà è furmà cumu utilizà è mantene per u trasportatore è a linea di assemblea.


Tempu di Postu: Oct-08-2022