Benvenuti à i nostri siti web!

Linea di assemblea KTC TV

Linea di assemblaggio SKD TV 1

u so hè u nostru prughjettu per a linea di assemblea TV KTC in l'annu 2020. Include linea di assemblaggio TV, linea di invecchiamento TV, linea di prova TV, stanza scura, sala di riduzione di rumore, linea di imballaggio tv cù macchina di sigillatura automatica, macchina di strapping automatica.A so dimensione di TV hè 75 inch.Cuncepemu a funzione per a TV in piedi nantu à i pallets automaticamente, ùn anu micca bisognu di l'operatori per trattà, risparmià u costu di u travagliu per elli.Stu prughjettu si mette in trè piani, a linea di assemblaggio di pannelli TV à un pianu, a linea di assemblaggio di TV SKD è a linea di invechjamentu di a TV à un pianu, a linea di imballaggio di TV cù robot à un pianu.

A linea di assemblaggio di pannelli TV hè pensata per trasportatori à rulli cù dui strati, a capa superiore hè un trasportatore à rulli in acciaio inox per gravità per l'assemblea di pannelli TV, a capa inferiore hè trasportatori à rulli in acciaio inox.Questa linea di assemblea di pannelli TV hè stallata in una stanza pulita.

A linea di assemblaggio di tv chì cuncepemu à a linea di assemblaggio di palette è i pallets includenu un pad eva, chì hè cuncepitu cù dui strati, a capa superiore per l'assemblea di tv, a capa inferiore per i pallets tv chì tornanu.

A linea di l'anziane di tv, i tvs sò stati nantu à i pallets per l'anzianu in linea, chì si trova in una stanza di anziane cù 4 linee cù dui strati.

A linea di teste di tv, i televisori sò ancu in piedi nantu à i pallets, è avemu equipatu cù specchiu per aiutà l'operatori à verificà u screnu.Avemu ancu stabilitu una stanza di riduzione di u rumore è una stanza scura per a prova di TV in linea.

A linea di imballaggio tv hè supportata da trasportatori di rulli, macchina di sigillatura automatica è macchina di strapping automatica.È ci hè un robot per piglià a TV è mette in a scatula di cartone per imballaggi.

Perchè a linea di assemblea di u pannellu di tv, a linea di assemblaggio di skd tv, a linea di prova di tv, a linea di invecchiamento di tv è a linea di imballaggio di tv sò disposti in trè piani, cusì ci sò ascensori per esse stallati per u trasportu di tv.

Sè avete bisognu di pianificà a vostra fabbrica, benvenutu à cuntattateci per discussione, Hongdali hà una squadra di ingegneria sperimentata per sustene.


Tempu di Postu: Dec-23-2021