Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu sceglie i trasportatori à rulli è a funzione di i trasportatori à rulli

I trasportatori di rulli Hongdali / rulli trasportatori si basanu principalmente nantu à l'arrangementu di rulli per furmà una linea di trasportu cumpleta da rulli / trasportatori di rulli trasportatori.I trasportatori a rulli / i rulli trasportatori ponu micca solu trasportà materiali separatamente, ma ancu combina cù altre equipaghji di trasportu / linea di trasportatore / trasportatori di cinturini / trasportatori di cinturini per furmà un sistema di trasportu cumplessu / sistema di trasportatore.U tamburu di trasmissione / rulli di trasmissione, u cumpunente principale di l'equipaggiu di trasportu, guida u cinturione di trasportu affittendu à l'attrito trà i rulli trasportatori è u cinturione trasportatore.Sicondu a so capacità portante, i tamburi di trasmissione / rulli di trasmissione in u trasportatore di tamburi ponu esse divisi in liggeri, medii è pesanti.U diametru di u listessu tamburu trasportatore / rulli di trasportu hà parechji diametri di l'arbureti è spazii di centru per a selezzione.

  1. 1. Tamburi di trasportu ligeru / rulli di trasportu ligeru: l'apertura di cuscinetti hè di solitu 80-100mm, è l'arbulu è u hub sò generalmente struttura di cilindru saldatu di piastra unica cù una cunnessione chjave unica.
  2. Rulli / tamburi trasportatori di impieghi medii: l'apertura di cuscinetti hè generalmente 120-180mm, è l'arbu è u hub sò principalmente cunnessi da una manica di espansione.
  3. Tamburi trasportatore / rulli trasportatori pesanti: l'apertura di cuscinetti hè soprattuttu 200-220 mm, l'arbre è u mozzu sò principalmente cunnessi da una manica di espansione, è u corpu di cilindru hè di struttura di saldatura cast.Ci hè duie opzioni: uscita di l'arbulu unidirezionale è uscita di l'arbulu bidirezionale.

Per aumentà u coefficient d'attrito, una strata di fondu di gomma cù groove in spina di pesce hè generalmente aghjuntu à a superficia di i tamburi trasportatori lisci d'acciaio / rulli trasportatori.U trasportatore à rulli / rulli trasportatori usa rulli rivestiti di gomma a spina di pesce.Ancu s'è u conveyor roller / roller conveyor travaglia in lochi umidi, a riduzzione di a serie di attritu serà assai chjuca, perchè u groove pò interrompe a film d'acqua senza stagnazione.À u listessu tempu, quandu u cinturione trasportatore / cinturione cuntatti cuntatti cù u roller, a superficia di u cinturione trasportatore pò esse spressu in u groove.In parechje fabbriche, l'ambiente di produzzione hè umidu è u cunsumu di energia hè altu.Tamburo trasportatore / rullo trasportatore / trasportatore a rulli con rivestimento in gomma a spina di pesce è generalmente selezionato.In u roller conveyor / conveyor roller, u roller di trasmissione hè divisu cum'è un modu di guida à un puntu unicu, chì pò esse divisu in un roller single drive è double roller drive.Un tamburu trasportatore unicu / rulli trasportatore / trasportatore à rulli hè principalmente utilizatu in trasportatori cù bassa putenza.Doppiu tamburu trasportatore / rulli trasportatore / trasportatore à rulli hè soprattuttu utilizatu in trasportatori d'alta putenza, perchè ùn hà micca solu una struttura compatta, ma pò ancu aumentà l'angolo circundante per aumentà a forza di trazione chì pò esse trasmessa da u tamburinu di mutore di tamburi. trasportatore / rulli trasportatore / rulli trasportatore.

Inoltre, l'usu di trasmissioni di doppia tamburi / trasmissioni di rulli doppiu ùn ponu micca solu aduprà parechji mutori per guidà separatamente, ma ancu aduprà u dispusitivu di trasmissione di l'ingranaggi per fà chì i dui tamburi trasportatori / rulli trasportatori / trasportatori di rulli scorri à a stessa velocità.A struttura di u tamburu di trasmissione di u trasportatore di tamburi / trasportatore di rulli / rulli trasportatori include struttura di saldatura di piastra d'acciaio, struttura di ghisa è ghisa.Pudemu sceglie a struttura di tamburi adattata secondu i bisogni attuali è l'ambiente di produzzione.

In breve, cum'è un fabricatore specializatu in a produzzione di trasportatori di rulli / trasportatori di tamburi / rulli trasportatori, l'automatizazione Hongdali ricorda à i clienti di l'impresa di sceglie i pruduttori di trasportatori putenti per assicurà a qualità è u serviziu post-vendita.

Hongdali hè sempre apertu à i nostri clienti per i so bisogni è preoccupazioni, in modu chì pudemu aiutà megliu per i sistemi di trasportatori è e linee di assemblea.

Hongdali furnisce diversi tipi di trasportatori, cum'è trasportatori a rulli, trasportatori curvi, trasportatori a cinghia, trasportatori inclinati ... Intantu, Hongdali furnisce ancu una linea di assemblaggio per l'apparecchi domestici.Cerchemu agenti in tuttu u mondu per esse u nostru agente per trasportatori all'ingrossu, sistema di trasportu à l'ingrossu, trasportatori di travagliu all'ingrosso, sistemi di trasportatori di cinturini all'ingrosso, agenti di linee di assemblaggio, furnimu trasportatori è accessori di linee di assemblaggio, cum'è mutori, cornici d'aluminiu, cornice metallica, corsa. cinturione trasportatore, controller di velocità, inverter, catene, pignoni, rulli, cuscinetti ... ancu furnimu supporti tecnichi ingegneri, è furnisce l'installazione, mantene, furmazione per voi.Hongdali hè sempre aspittendu amici di tuttu u mondu per travaglià cun noi.

I prudutti principali di Hongdali sò a linea di assemblea, a linea di assemblea automatica, a linea di assemblea semi-automatica, a linea di assemblea di u trasportatore à rulli, a linea di assemblamentu di u trasportatore di cinturione.Di sicuru, Hongdali furnisce ancu diverse tippi di trasportatore, trasportatore di cinturione in pvc verde, trasportatore di rulli alimentatu, trasportatore di rulli senza potenza, trasportatore di rulli di gravità, trasportatore di rete di filu d'acciaio, trasportatore di Teflon cù alta temperatura, trasportatore di qualità alimentaria.

Hongdali hà sperimentatu a squadra di l'ingegneri è a squadra di l'ingegneri meccanichi per sustene i prughjetti d'oltremare.U nostru squadra di l'ingegneri vi aiuterà à pianificà a vostra fabbrica basatu nantu à u vostru layout è vi guidà cumu mette a linea di assemblea è u trasportatore.Per a stallazione, manderemu a squadra di l'ingegneri per guidà vi cumu installà è furmà cumu utilizà è mantene per u trasportatore è a linea di assemblea.


Tempu di post: May-06-2022