Benvenuti à i nostri siti web!

Sparte di mantenimentu ogni ghjornu di a linea di trasportatore di piastra di catena

L'attrezzatura di a linea di produzzione di piastra di catena hè faciule da pulisce, è u corpu di a linea pò lavà direttamente a superficia di l'equipaggiu cù l'acqua (ma deve esse nutatu chì a parte di putenza è a parte di cuntrollu ùn ponu esse lavate cù acqua, per evità danni. à parti internu, scossa ilettricu, è accidenti.) Per fà a vita di serviziu di l 'attrezzatura ghjunghje Massimu, mantenimentu è mantenimentu hè a chjave.
Cum'è un pruduttu cù una funzione elevata è un altu rendimentu di costu trà parechji equipaghji di trasportu, u trasportatore di piastra di catena hè assai amata da a maiò parte di l'utilizatori.I trasportatori di catena sò largamente usati in l'industria alimentaria, di e bevande, l'elettronica, l'apparecchi elettrici è l'industria ligera.U trasportatore di catena hà una forma di trasportu assai flexible, chì pò aduprà in modu cumpletu è efficace u spaziu.Pò esse cuncepitu per esse usatu solu in parechji mudelli, è pò esse facilmente assuciatu cù altri equipaghji di trasportu.Pò esse vistu chì u trasportatore di piastra di a catena hè un equipaggiu di trasportu impurtante in a linea di assemblaggio.Oghje, Wuxi Sanrui Technology Co., Ltd. hà da sparte cun voi u mantenimentu generale di ogni ghjornu è u mantenimentu di u trasportatore di piastra di a catena più bassa.
1. U trasportatore di a catena deve esse tutelatu da u persunale fissu durante u prucessu di travagliu.I guardiani devenu avè cunniscenze tecniche generale è esse familiarizati cù u funziunamentu di u trasportatore.
2. L'imprese deve furmulà "mantenimentu di l'equipaggiu, rivisione è prucedure di funziunamentu di sicurezza" per i trasportatori di catene per chì i caregivers ponu seguità.I caregivers anu da avè un sistema di turnu.
3. L'alimentazione à u trasportatore di u platu di a catena deve esse uniformi, è a cugliera di l'alimentazione ùn deve esse pienu di materiale è di sopra à causa di l'alimentazione eccessiva.
4. Quandu pigliate a cura di u trasportatore, duvete sempre osservà u funziunamentu di ogni cumpunente, cuntrolla i bulloni di cunnessione in ogni locu, è stringhje in u tempu si sò solti.Tuttavia, hè assolutamente pruibitu di pulizziari è riparà e parti in esecuzione di u trasportatore quandu u trasportatore hè in funzione.
5. Durante u prucessu di travagliu di u trasportatore di catena, u persunale non-custodial ùn hè micca permessu di avvicinà a macchina;nisun persunale ùn hè permessu di tuccà e parti rotanti.Quandu si verifica un difettu, l'operazione deve esse fermata immediatamente per eliminà a falla.Se ci sò difetti chì ùn sò micca fàciule per esse eliminati immediatamente, ma ùn anu micca grande influenza nantu à u travagliu, anu da esse registrati è eliminati durante u mantenimentu.
6. U dispusitivu tensioning viti assemblatu à a cuda deve esse aghjustatu apprupriatu à tene u cinturione conveyor cù a tensione di travagliu nurmale.U guardianu deve sempre osservà a cundizione di travagliu di u trasportatore, è se i pezzi sò dannighjati, anu da decide di rimpiazzà immediatamente o rimpiazzà cù un novu quandu hè rivisionatu, secondu u gradu di dannu (vale à dì, s'ellu hà un impattu nantu à a produzzione).U cinturione trasportatore eliminatu deve esse usatu per altri scopi secondu u gradu di usura.
7. Quandu pigliate a cura di u trasportatore di catena, hè di osservà u so statu di travagliu, pulisce, lubricate, è verificate è aghjustà u travagliu sporadic di u dispusitivu di tensione di viti.
8. In generale, u trasportatore di catena deve principià quandu ùn ci hè micca carica, è si ferma dopu chì u materiale hè scaricatu.
9. In più di mantene a lubricazione normale è di rimpiazzà i pezzi individuali dannighjati durante l'usu, u trasportatore di a catena deve esse rivisionatu ogni 6 mesi.Durante u mantenimentu, i difetti in l'usu è i registri deve esse eliminati, i pezzi dannighjati deve esse rimpiazzati, è l'oliu lubrificante deve esse rimpiazzatu.
10. L'impresa pò furmulà u ciculu di mantenimentu secondu e cundizioni di travagliu di u trasportatore.
In generale, u mutore di a parte di putenza deve esse rimpiazzatu in tempu dopu à un annu di usu per assicurà chì u mutore hè in u megliu statu di u funziunamentu è riduce e perdite internu.Di solitu, dopu chì l'attrezzatura di a linea di produzzione di piastra di catena hè usata, l'alimentazione elettrica deve esse disattivata in u tempu, è a superficia di l'equipaggiu deve esse pulita per un periudu di tempu.Quandu l'equipaggiu hà bisognu di mantenimentu, deve esse mantinutu da u persunale di l'equipaggiu prufessiunali, è u persunale non-related ùn deve micca fà, per evità perdite ecunomiche inutili è accidenti di sicurezza.Quandu l'equipaggiu falla, l'ispezione è a mantenimentu ciechi ùn deve esse realizatu, è l'ingegneri prufessiunali anu da esse permessi di fà ispezione è mantenimentu.


Tempu di Postu: Aug-03-2022