Benvenuti à i nostri siti web!

19-75 inch TV assembly line in Bielorussia

Linea di assemblea TV 1

Questu hè u nostru prughjettu in Bielorussia, chì include una linea di assemblaggio TV, una linea di invecchiamento TV, una linea di prova di TV, una stanza scura, una sala di riduzione di rumore, una linea di imballaggio TV con una macchina di sigillatura automatica, una strapping automatica.A so dimensione di TV hè 19-75 inch.Cuncepemu a funzione per a TV in piedi nantu à i pallets automaticamente, ùn anu micca bisognu di l'operatori per trattà, risparmià u costu di u travagliu per elli.

A linea di assemblea di tv cuncepemu à a linea di assemblaggio di cinturione verde, chì hè cuncepita cù dui strati, strata superiore per l'assemblea di tv, strata inferiore per u ritornu di u pad tv.

A linea d'invecchiamentu di tv, tv in piedi nantu à i pallets per l'anziane in linea, chì hè d'aiutu per l'operatori per trattà.

A linea di teste di tv, i televisori sò ancu in piedi nantu à i pallets, è avemu equipatu cù specchiu per aiutà l'operatori à verificà u screnu.Avemu ancu stabilitu una stanza di riduzione di u rumore è una stanza scura per a prova di TV in linea.

A linea di imballaggio tv hè supportata da trasportatori di rulli, macchina di sigillatura automatica è macchina di strapping automatica.

Avemu mandatu una squadra di ingegneri in Bielorussia per a stallazione è l'equipaghji funzionanu stabile.

Sè avete bisognu di pianificà a vostra fabbrica, benvenutu à cuntattateci per discussione, Hongdali hà una squadra di ingegneria sperimentata per sustene.

linea di assemblaggio in Turchia
discussione in linea di assemblea
visita a linea di assemblea
linea di assemblaggio in hongdali
linea di assemblaggio in Bielorussia
linea di assemblaggio per PC

Tempu di Postu: Dec-23-2021