Benvenuti à i nostri siti web!

Trasportatori a rulli flessibili Trasportatori telescopici di scaricamentu / caricamentu

Descrizione breve:

Trasportatori flessibili di scaricamentu / caricamentu

Trasportatori a rulli espandibili

Trasportatori a rulli telescopici impotenti


  • Min.Order Quantità:1 set
  • Comportu:7 ghjorni
  • Pacchettu:Esporta casu di lignu
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Introduzione di u produttu

    Stu Conveyors Flexible Roller Telescopic Unloading/loading Conveyors, hè dotatu di rulli di gravità è move a merchenzie da trasportatori telescopici altezza differenza di gravità.Questa macchina di trasportatori di scaricamentu impotente ùn hè micca bisognu di putenza, cusì u costu di questi trasportatori di rulli flessibili, trasportatori di rulli espansibili, trasportatori flessibili di gravità, trasportatori di scaricamentu impotenti, trasportatori telescopici di gravità, trasportatori di rulli espandibili a gravità sò più bassi cà altri tipi di trasportatori di carica / scaricamentu.I trasportatori di rulli espansibili sò portatili è regolabili in lunghezza è altezza, chì sò adattati per i prudutti di scaricamentu è di carica in diverse cundizioni è risparmià u costu di u travagliu per voi.

    Stu tipu di trasportatori flessibili anu e seguenti caratteristiche:

    1.Easy à mantenimentu .Struttura semplice, facile à assemblà è upirari, hè assai fàciule à culligamentu assai unità inseme.

    2.Small spaziu occupatu, tutta a linea di trasportu hè telescòpica, u tassu di espansione hè: 1: 3, hè faciule di cambià a strada di u trasportatore è a direzzione secondu i bisogni.

    3.Pesu ligeru è muvimentu convenientemente, a capacità di ogni unità hè di 66 lbs (30kgs) à u massimu.

    4. A direzzione di trasportu è l'anguli ponu cambià liberamente, l'altezza di e gambe di supportu hè regulabile cù rotelle.

    5.The conveyor sanu pò spustà in ogni locu secondu u travagliu esige, cù pad frenu nantu à i casters, u conveyor pò firmà in ogni locu troppu.

    Hongdali furnisce diverse tippi di trasportatori, cum'è trasportatori a rulli, trasportatori curvi, trasportatori a cinghia, trasportatori inclinati ... Intantu, hongdali furnisce ancu una linea di assemblea per l'apparecchi di casa.Cerchemu agenti in tuttu u mondu per esse u nostru agente per trasportatori all'ingrossu, sistema di trasportu à l'ingrossu, trasportatori di travagliu all'ingrosso, sistemi di trasportatori di cinturini all'ingrosso, agenti di linee di assemblaggio, furnimu trasportatori è accessori di linee di assemblaggio, cum'è mutori, cornici d'aluminiu, cornice metallica, corsa. cinturione trasportatore, controller di velocità, inverter, catene, pignoni, rulli, cuscinetti ... ancu furnimu ingegneri supporti tecnichi, è furnisce l'installazione, mantene, furmazione per voi.Hongdali hè sempre aspittendu amici di tuttu u mondu per travaglià cun noi.

    I prudutti principali di Hongdali sò a linea di assemblea, a linea di assemblea automatica, a linea di assemblea semi-automatica, a linea di assemblea di u trasportatore à rulli, a linea di assemblamentu di u trasportatore di cinturione.Di sicuru, Hongdali furnisce ancu diverse tippi di trasportatore, trasportatore di cinturione in pvc verde, trasportatore di rulli alimentatu, trasportatore di rulli senza potenza, trasportatore di rulli di gravità, trasportatore di rete di filu d'acciaio, trasportatore di Teflon cù alta temperatura, trasportatore di qualità alimentaria.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi